Reklamace

Otevřeli jste balíček a zboží je poškozené?
Ach jo… mrzí mě to! Každý kousek balím s láskou a bublinkami (hodně bublinkami 😄), aby dorazil v pořádku. Občas ale dopravce zachází s balíčky trochu divoce. 

Budu ráda, když mi dáte vědět co nejdřív po převzetí, ideálně do 24 hodin. Poškozený výrobek prosím vyfoťte i s obalovým materiálem (a krabicí zvenku, pokud je vidět, že něco schytala).

Fotky mi pošlete spolu s vyplněným formulářem na e-mail info@cagobelo.cz
Fotky pak předám dopravci a hned, jak se mi ozvou, budu Vás informovat.

 

Chcete zboží vrátit?
Někdy si to prostě nesedne – a to je v pořádku. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Náklady na poštovné je na vaši straně.

Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží a poslat ho na info@cagobelo.cz
Domluvíme se, jak výrobek zabalit a kam ho poslat, aby se mu cestou zpátky nic nestalo. 

 

Objevila se vada při používání?
Keramika je držák, ale pokud by se na Vašem kousku Čagobelo objevila vada, která vznikla při výrobě nebo běžném používání, máte na reklamaci 24 měsíců od převzetí zboží.

Stačí mi napsat na info@cagobelo.cz, přidat fotky a vyplněný reklamační formulář.
Vadu posoudím a domluvíme se na nejlepším řešení.